18 januari

Goddagens! publishme.se hade damp igår och ville tydligen inte lägga upp mitt inlägg som jag skrev igårnatt när jag kom hem. Aja, då har jag ju mer att skriva nu och det är ju alltid trevligt eftersom jag inte har något speciellt för mig just nu.

gårdkvällen spederas till största del i Ludvigs soffa i Söderköping där vi såg på film, åt massa gott och snacka om allt och ingenting. Vicky ramlade in efter 17.oo och då var det dags för Nintendo Wii, MarioCart innan vi satte oss i bilen och åkte tillbaka mot stan. Jag var hemma straxt efter 20.00, åt god lördagsmat, hämtade sara, köpte popcorn, hämtade moa och åkte till Ida där det bjöds på thé, blåbärsmuffins och sällskapsspel. Moa var kung på Memory men Sazza fick oss alla att vika oss av skratt när hon fick ett par och bröt ut i sina glädjeskrik. Detta följdes upp av ett parti Pictionary och sedan förflyttade vi oss till vardagsrummet för att se film. Jag, Simon, Tobbe, Moa och Micke i sofforna medans Anna, Sara och Ida softade på golvet. Var hemma runt halv 1 och slappade ett tag med datorn i knät och hade trevliga konversationer med folk som är alldeles för långt borta. Somnade tidigare än beräknat.

Idag är det söndag. (AGH, ESKILSTUNA!) jag måste verkligen prata med mamma och pappa om det här. JAG VILL! Hursomhelst, dagens schema består av städning av rummet och umgås med Sara Svanslös som för en gångs skull är ledig. Vad vi hittar på återstår att se men trevligt ska det blir iallafall.

9 dagar kvar! Jag längtar som en idiot just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0