19 januari

8 dagar kvar. Hej Nervositeten.

Godmorgon. (Jag vakna för en timme sen och åt nyss frukost, jag får säga godmorgon då) Somnade sent inatt och blev så snällt väckt av min mormor och vrålade från övervåningen på hunden som absolut inte skulle följa med henne hem. Jag fick snällt pallra mig upp och sätta på honom kopplet. Jobbig hund. Hade planerat att träna här hemma idag och sedan se matchen tillsammans med Micke men det sket sig, Micke fick annat planerat och jag fick en väldans lust att följa med Sara och hennes mor på Danspasset som Friskis har ikväll. Detta betyder att jag missar matchen men men, dans är min typ av sport och då förstår ni nog att jag inte var sen att tacka nej till detta erbjudande. Så, istället för att träna stenhårt här hemma så blir det en liten lätt uppvärming för att sedan går direkt till stretchen så man är i sit esse på Friskis. Jag menar, kan man så ska man väl visa upp sig? ;D

Ja, stretch var det. Fokusera Malin.
(det är fan inte det lättaste,
inte när man har en psyke som inte räcker längre än vad näsan räcker)
Kick och Håll. Det ska fan funka nu, snyggt ska det vara också.

hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0