21 januari

ja, det var ju ett jävla roligt datum idag.
Tänk att det skulle ta 5 månader innan det skulle beröra mig igen.
jävla skit.

det är onsdag idag. (denhär veckan går alldeles för långsamt för min smak) Har nyss klivit ut ur duschen, mormor hämtade hunden för en liten stund sen och snart ska jag nog börja göra mig iordning. Fixa till håret och sminka mig för att sedan pallra mig upp till kungsgatan för att ta kort till körkortet (nej, jag har inte skickat in pappren än) och passet som går ut snart. Om det blir eller inte blir utgång ikväll är fortfarande inte bestämt men jag håller tummarna. En helkväll på Wasa skulle vara mycket roligare än att sitta som klistrad i soffan hela kvällen.

funderar på om man skulle ta och käka nått innan man åker upp till fotostudion, pappa lagade mumsig pasta igår så nån stuvning ska man väl kunna slänga ihop utan att elda upp huset. Håll tummarna, gott folk. HAHA. Vi hörs av senare när jag vet lite mer exakt hur dagen kommer sluta. Ingen mer som vill följa med ikväll? Ju fler desto roligare heter det ju.

Nu, käk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0