25 januari

usch, vilket natt. Att vara fylletaxi hade jag räknat med men att behöva hämta mina vänner på akuten var en inte alls för rolig överaskning. Samtidigt som man ville se till att dom mådde bra så skulle man se till att det inte blev mer bråk och att alla kom hem säkert. Usch och fy, inte roligt alls. Hoppas ni mår bättre idag, tjejer <3

goddagens. Här kommer en hälsning från tåget som är på väg mot Sala. Dock kommer jag kliva av i Eskilstuna för idag är det söndag och det betyder träning. Säsongens första träning och jag är laddad. Har en hel del steg som jag vill lägga in i programmet samt få hjälp av Karlsson att få upp tempot lite. Får se hur mycket vi hinner idag men en sak är säker; jag ska boka in en tid för privatlektion så man är redo för den kommande tävlingen. Ska bli sjukt skönt att komma dit igen och få dansa av sig. Hoppas som fan att det är två timmar och inte bara än. Jag förstod ingenting av schemat så det får bli en överaskning när jag kommer till dansskolan. Hemma är jag igen nån gång efter 19.30 så det verkar som om jag kommer missa detdär mötet, jag får förlita mig på att tjejerna kan ta sådana viktiga beslut utan mig ;D

nae ni, nu ska jag försvinna in i discomusiken värld och peppa mig lite extra sådär innan träningen. redan nu försöka komma på vilka steg som ska in vart i programmet så man kan använda tiden i hallen maximalt. Folket runt omkring kommer kolla snett på mig men vad gör det om hundra år? ;D Skriver mer när jag är på väg hem igen. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0