4 januari

hejsan bloggen!
Jag börjar jobba om två timmar och jag sitter fortfarande osminkad och i myskläder, nerbäddad i soffan och ser på film. Har ingen ork till att röra mig härifrån förrns jag verkligen, verkligen måste. Idag går jag bara mellan 16.15 - 20.30 för att sedan åka hem, äta tacos och sedan parkera mig i soffan med film och datorn för resten av kvällen. Sova tidigt eftersom imorgon är det jobb igen, dock på Aditro vilket betyder att jag måste gå upp tidigt. Alltså öär dethär precis så som en söndag brukar vara; tråkig som fan. Är verkligen inte på humör för att jobba idag och jag har en ond aning av att jag får jobba med just den person jag inte vill jobba med. Självklart!

nu, göra mig iordning.
hörs senare.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0