dygnets 24 timmar

de senaste timmarna har jag stressat som en tok. Senaste jag slappande av var i duschen som jag stod alldeles för länge i. Ni vet, sådär länge att man inte längre vill gå ut för det kommer vara så förbaskat kallt utanför badrummet och spegeln är helt immig pga värmen från vattenstrålarna. Gjorde mig iordning lite snabbt, satte upp en toffs, åkte ut till Coop för att mötas av att fotoautomaten inte funkade som jag ville. Jag gav upp efter ett tag. Åkte hem och surade medans jag lagat till något att äta. (nej, det blev ingen mat när jag skrev att jag skulle äta) Sen stod jag i 100år och försökte reda ut mitt hår som hade hunnit bli en enda STOR tova. Underbart! (läs: JAG HATAR'T) sen var det dags för smink och välja kläder och när väl det var klart var det dags att börja sminka till sig för kvällen. Samtiigt som 50 pers skrev på MSN, 50 pers försökte få tag i mig på mobilen och hunden ville inte alls leka själv utan tyckte att jag skulle kasta hans boll fram och tillbaka i hallen. Nu kände jag iallafall att jag kunde unna mig själv att sitta i soffan, se matchen mellan sverige - kuwait och bara slappa tills Anna hämtar upp mig. Kommer missa dom 10 sista minuter och det känns surt men men, pappa får skicka sms och berätta vilka som vann tillslut. Dock tror jag att sverige vinner ganska stort ändå eftersom efter 42 minuter så leder vi med 25 - 11. nae, slappa, packa och åka, hejs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0