Hej och Välkommen, träningsvärk!

HAHA! om ni kunde se mig och soffe i denna sekund skulle ni ha garanterat levt ett långt och lyckligt liv eftersom (som jag redan sagt några gånger i denhär bloggen) ett gott skratt förlänger livet. Vi missade att stretcha ett par viktiga kroppsdelar igår och det får vi betala för nu. Jag kunde knappt lyfta huvudet från kudden för jag är så stel i nacken. Ryggen värker, bröstmusklerna känns totalt paj. Magmusklerna, armarna, rumpan och benen ska vi inte tala om. I skrivande ögonblick håller Soffe på att resa sig från sin madrass för att gå på toa och det enda man hör är: "aj. aj. aj. aj. aj. aj. aj. aj. döda mig."

samtidigt måste jag erkänna att det är såhär jag vill känna, varje dag när jag vaknar vill jag ha denhär träningsvärken. Det känns verkligen att kroppen har jobbat och jag känner mig riktigt stolt över mig själv att jag orkade hela igår med tanke på att det var ganska många veckor sen jag dansa disco senaste. Jag är sjukt pepp på idag! :D ROLIGT! Vi hörs senare. Pusselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0