"skare va så skare va"

Nyligen hemkommen ifrån våran lilla tripp till stockholm som faktiskt var riktigt trevlig. Kom dit ca en timme för tidigt pga av att Anna hade lyckats skriva fel i SMS:et men men, det gav oss lite tid att fråga ut varann i bilen när vi väntade på att bussen skulle komma till centralen. Micke fick gör en snygg sväng mitt i centrala stockholm som viinte riktigt vet om den var laglig men vi hamnade ju rätt iallafall och det är ju det viktigaste. Skrattade åt folk runt omkring och åt oss själva när vi kom på de mest knasiga ideér om vad man skulle kunna göra för att chocka folk som gick förbi utanför bilen. När Anna och Linda väl kom packade vi bara snabbt in och åkte hemmåt. Micke hade rätt, hemvägen känns alltid längst och är alltid tråkigast. Vi fördrev tiden med Krunegård, Uggla och till mickes mardröm; Håkan Hellström. Vi körde inte fel en enda gång även om det faktiskt var nära ett par gånger men vi lyckades. Micke och jag är ett jävla bra par när allt kommer omkring, haha :D rolig är han också. "HEY! akta min matlåda!!"

hemma är jag nu och ingen rolig är inloggad på msn. Eller ingen som man vill prata med iallafall. Jag är verkligen sur på varenda varelse som är inloggad. Kul att ni ens verkar bry er. Be om ursäkt nu passar ju bra. NEJ TACK. Godatt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, han glömde matlådan. Jag åt den till frukost!

2009-01-30 @ 09:06:35
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh, just ja. Tack igen :) Ni är bäst.

2009-01-30 @ 09:07:20
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0