torsdag 23.45

Godkväll mitt herrskap.
teatern med Ellen var väldans trevlig. Fick oss en del skratt samt ångest över all sång. Där satt vi tillsammans med säkert 8 klasser ifrån navestadskolan och jag har aldrig någonsin känt mig så gammal. Var jag så jobbig när jag gick i 8:an? (svar: nej, de var jag inte) Hursomhelst, i pausen skrattade vi lite åt oss själva när vi drog gamla stenfan&krister-skämt samt tugga på EXTREMT blåa tuggummin. Nu är jag hemma igen, med datorn i knät framför Scrubs och funderar på att sova närsomhelst eftersom klockan halv 8 imorgonbitti så hämtar Anna upp mig och vi ska åka till Friskis, möta Moa och sen är det dags för yoga. Skönt att komma igång så pass tidigt på morgonen. Så nu ska jag säga hej till kudden. Sov gott folket. HEJSVEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0