twist it

efter att moa och fredrik druckit två flaskor vin så var det en väldans bra idé att spela Twister. Detta har nu gjort att vi alla kommer leva några år längre eftersom ett gott skratt sannerligen förlänger livet. Trots att det bara är en1:a som Moa numera bor i så finns det ändå gott om plats att spela Twister på. En lek som kommer vara lika rolig i alla år, hur ung eller gammal man än är. I nykter och onyktert tillstånd. (dock måste jag nog erkänna att spela efter några cider eller en flaska vin så är det nog roligast ändå) Ni hade kunnat så roliga kort men det var lite för mörkt i rummet då vi bara har värmeljus tända. Jaja, kul var det iallafall och jag tyckte ni skulle få ta del av det. Ja, så gott som det går iallafall. Synd att man ska jobba imorgon annars hade jag nog också, med största sannolikhet, fnittrar omkring på samma sätt som Fredrik och Moa just nu. Jag måste iallafall sova snart och det sker så fort simon, sara och micke går härifrån. Tidig morgon imorgon. Hatar't. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0