CAUSE YOU KNOW HOW IT HURTS.

Det är sånahär kvällar man verkligen uppskattar. Många fina vänner på en "pytteliten bostads-yta". (HAHAHA!) Men jag började kvällen med en jäkla bilkörande. Hämtade mamma, åkte till pappa's jobb för att tanka bilen, skjutsade hem mamma, hämtade anna, åkte till moa, hämtade emma, handla lite och sedan hem till moa igen där alla nu var på plats och vi skulle försöka enas om en film. Det tog ett tag men tillslut kom vi överens om att "Crash" fick bli kvällens movie. Det var ett himla kackel från soffans ena hörn men det är det ju alltid så, ingen av oss var särskilt förvånad. Inget att sura över - det blir alltid så. Såna småsaker som man med åren lär sig att uppskatta. Speciellt när man faktiskt har växt upp tillsammans. Allihopa.

Ikväll tänker jag inte sitta uppe länge utan jag går och lägger mig så fort jag är klar med detta inlägg. Ska nämligen skjutsa mamma till jobbet imorgon igen och klockan 10.oo hämtar jag upp Micke och Simon vid Skvallertoget och sen bär de av mot Åselsta för att bygga hus. Eller jag ska inte bygga några hus, jag lovar. Däremot ska jag hålla spik och bara vara allmänt frågvis om allt dom gör. Kanske inte det absolut roligaste man kan göra men ska bli kul att se killarna in action. Haha! Och hellre umgås me dom än att sitta hemma och göra ingenting. Tydligen skulle dom inte jobba lika länge som idag så vad som händer efteråt har jag ingen aning om. Det återstår att se helt enkelt. Några förslag?

nej ni, godnatt på er.

jag saknar min sara. min alldeles egna, helt unika, underbara Sara Söderlund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0