torsdag 22.21

GAH :D äntligen fick jag min tatueringstid bokad och det var sjukt mycket tidigare än vad jag hade räknat med. Lucky 7 brukar vara proppat med folk som vill tatuera/pierca sig men jag hade tur, precis när vi kom dit hade dom fått in en avbokning och den tiden fick jag. OM 13 DAGAR! :D väldigt exalterad men sjuukt nervös. Trodde jag skulle ha lite mer tid på mig att förbereda mig men nae, tydligen inte. Här kör vi på, på en gång. Alltså.. Den 27 januari klockan 14.00 är jag okontaktbar. Vill mer än gärna ha någon som följer med mig och håller min hand då jag har blivit varnad att det faktiskt kommer göra ont.

dagen blev inte som jag trodde. Sofie ligger hemma i sin säng och är sjuk så jag får helt enkelt träffa henne en annan dag. Istället våldgästade jag Mia. Eller våldgästa och våldgästa.. Jag hade tänkt göra det men innan jag hann agera så bjöd hon in mig. Inte för att vi kanske var världens bästa sällskap till varandra (jag dega i soffan och hon färgade sitt hår och ögonbyn) så var det ändå skönt att umgås med en av sina närmaste vänner. Hon bjöd på apelsin :) Det blev middag på jobbet och sedan avr jag en snäll vän och skjutsade hem henne. Jag själv sitter bara här hemma nu, nerbäddad i soffan och ser på Scorpion King. En riktigt Malin-film. Känner i hela kroppen att det blir att somna till Scrubs-avsnitten som visas efteråt och imorgon får jag äntligen sova hur länge jag vill. Jag har gett mamma tillåtelse att ha min bil till jobbet imorgon eftersom jag inte behöver den. nae ni, nu ska jag se klart slutet på denna braiga film och sen säga hej till kudden. Den saknar mig och jag saknar den.

OH, JAG ÄR SÅ TAGGAD, PÅ ATT BLI TAGGAD!
den 3:e kommer till nästa vinter. redan bestämd o allt. Haha, nörd.


Kommentarer
Postat av: Elin J

Vart ska du göra den? :)

2009-01-15 @ 23:00:40
URL: http://elinmjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0