onsdag 00.37

Godkväll. Det blev en eftermiddag/kväll på knäppingsborgsgatan och hos Moa med värdinnan, maria, fredrik och simon. Först blev med käk på donken där vi träffade vicky med bihang dvs sara, daniel och liseth. Trevligt att se Viktoria igen, saknat henne. Sedan for vi mot moa där vi riktigt slog igång en film, "Mio, min Mio". Skrattade åt de roliga kommentarerna (som egentligen inte var meningen att dom skulle vara roliga) och dåliga specialeffekter. Man får väl ha lite överseende med att det var ett X antal år sen filmen spelades in men ändå. Är det för mycket begärt att dom ändå ska ha bra slådespelare? Haha. Sen fällde jag själv inte riktigt dom smartataste kommentarerna under kvällen..

malin - den enda verklighetstrogna filmen hon har gjort är nog Emil
moa - tjorven?
maria - madicken?
malin - OKEJ! men ni kan nog inte komma på någon mer overklig än denna!
moa - pippi?
maria - nils karlsson pyssling?
moa - ronja rövardotter?
maria - det verkar inte gå särskilt bra för dig mallan!
malin - ronja rövardotter kan ju för fan ha hänt! för länge sen iallafall!
moa - vildvittror?! rumpnissar?!?!
malin - OKEJ!!
moa - tack..

mys i soffan, fotöljen respektive sängen när vi såg på Top Model och Masjävlar. Prövade hur mycket kläder av Moa som helst och hittade då min outfit till fredag. Ska bara köpa ett par fina pumps och stora smycken. Funderar på rött eller lila. Man vill ju vara fina när man ska fira sin väns 20årsdag. + att man vara fin när det är dags för Ottens invigning. Hoppas innerligt att VIP-biljetten fortfarande gäller när vi kommer dit, palla stå kö. Håll tummarna, gott folk. Nu ska jag nog sova, slappa hela dagen imorgon och på kvällen drar Micke och jag till stockholm :) mer om de imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0