tisdag 00.04

jaha ja, då var den dagen över.

kom till Lucky 7 strax innan 14.00 eftersom biljett-automaten hade damp. Träffade Frida som gjorde mig sällskap ett tag innan hon drog vidare och jag blev ensam. tack för stödet =/  Kom inte igång den tid som var planerat eftersom jag skulle vara jobbig kund som ville ändra och trixa. Och eftersom min rygg-fan är sne så tog det 100år innan vi hitta rätt hur den skulle sitta men när vi väl var igång så tog det inte mer än 20 minuter. Hade ju som sagt förberett mig på de värsta men så farligt var det inte. Förrns han skulle fylla i, då jävlar kramade jag händerna hårt eftersom han tröck nålen i ett öppet sår och körde runt. men tuff som jag är så varken gjorde jag ett ljud eller rörde en min. Coola tjejen! Ringde fredrik så fort jag var klar och stjusade honom till Hageby innan jag satte fart mot Degeer och hämtade sara. Vi åkte direkt till åby, lagade mat och halvt dog i soffan i några timmar. Tvättade av tatueringen och sedan var jag fast vid spegeln. Hahaha, man blir spegelkär när man gjort något sånt, vill se den hela tiden. (då är ju faktiskt ryggen ett dåligt val att tatuera sig på, haha) Tillbaka till stan för träning och nu är jag hemma igen. Är sannslöst trött efter denna dag som var längre än vad jag hade räknat med. IMorgon blir en lugn dag, har endast planerat att skriva om mitt CV så man kan sätta igång att söka flera jobb för så som det är just nu; det funkar inte. Nae, sova eller?

VAD HÄNDER IMORRN?!

jag har ingenting mer att räkna ner till just nu, vad ska jag längta till nu då? :S

Kommentarer
Postat av: Maria

"jag har ingenting mer att räkna ner till just nu, vad ska jag längta till nu då? :S"



ÅÅ TILL MAGALUF!!!! :D

2009-01-28 @ 12:36:17
URL: http://scrawl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0