22 januari

gårkvällens utgång rann ut i sanden. Jag hade kämpat hela dagen med att välja kläder och fixa mitt hår som hade bestäm sig för att jävlas med mig och inte gjorde som jag ville. Moa hade kämpat hela dagen med att medla mellan killarna för att försöka se till att alla skulle me ut men dom skulle vara krångliga så tillslutt fick Moa nästan dra till med några små vita lögner för att alla skulle samlas hemma hos henne. Det gjorde vi iallafall. Först skulle alla ut, sen bara jag och moa, sen sara också, sen blev alla pepp och sist men inte minst så hade det lilla vi hade druckit satt sig i benen och vi orkade inte gå nånstans. Vi stannade kvar hemma hos Moa och myste till härlig musik, robert gustafsson och åt massa Fazer. Henke och Micke försökte sig på ett akrobatsikt trick vi sett i skolkatlogen från 2:an, sara försökte få micke att hitta känslan och takten i musiken men utan större succé, henke och jag låg och pilla på varandras ben. (eller aa.. han pilla på min tatuering och jag drog i hans hår på benen)

henke - malin, du skulle ju fixa brud till mig!
jag - ey du har ju, du får fixa en kille åt mig.
henke - asså min kompis skulle lätt ligga med dig efter lite alkohol.
jag - och vad fan menar du med det? Skulle han inte göra utan alkohol?
alla - *viker sig av skratt*
henke - han skulle ligga med alla här efter alkohol, oss killar också.
jag -  ........... sexig man känner sig nu då.

vet inte riktigt vad klockan var när vi åkte hem men trött var jag iallafall så jag gick till sängen på dirren och slocknade utan problem. Vaknade nu när mormor ringde. Det här kommer bli en minst lika seg dag som igår fast kvällen kommer bli trevlig. Ska nämligen gå på teater med Ellen ikväll och se "Cabareé" :) Men innan dess måste jag göra ytterligare ett försök till att ta kort på Coop och se hur jag lyckas med det idag. Kan bli intressant med tanke på hur jag misslyckades igår :P haha. Jaja, först ska man äta. Nu, frukost.


Kommentarer
Postat av: Hekules

Den där Henke verkar vara sjukt sköön ;)

2009-01-23 @ 01:17:18
URL: http://johannastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0