02.18

okej, publishme.se har damp. Skrev nyss ett långt och deprimerande inlägg om att denna dag har varit helt ovärd men det kom inte upp. Så jag gör ett nytt försök för jag måste få skriva av mig och få er att tycka synd om mig. Det enda bra denna dag var morgonen då jag sov tills jag vaknade och ändå kunde snooza i över en timme. Åt frukost i lugn och ro, gjorde mig lugnt iordning och fick stjus till jobbet. Då började de.. allt gick fel. Alldeles för mycket gick fel och det resulterade i många sura kunder varav två tyckte att jag var en så hemsk personal att jag fick två rejäla utskällningar. Tackar gudarna för att man blivit mogen med åren och kan bete sig proffisionellt för annars hade dom fått höra ett och annat. Fan, jag var så arg att jag kunde känna tårarna bakom ögonen. Jobbade över en timme och när pappa väl hämtade mig begärde jag mat från Leon's. Parkerade mig i soffan och här har jag suttit sen dess. Enda gångerna jag rört mig är när jag stjusat folk till och från krogen. har lovat bort mig till några ifall dom inte skulle lyckas ta sig hem så de ska bli intressant att se om man kan tjäna några kronor på detta spektakel inatt. Återstår att se helt enkelt.

har suttit under kvällen och letat de rätta priserna för en resa till Norge för att hälsa på en vän. Dock tvivlar jag på att jag har pengar till det innan han kommer hem igen men men, det skulle vara trevligt :) man ska väl lyckas på nått sätt. Bil är uteslutet, flyg är äckligt dyrt, tåg är billigare men inte billigt. Allt beror ju på hur länge man skulle stanna och sånt går ju alltid att ordna. jaja, vi får se helt enkelt. Måste fan sova nu, imorgon är det söndag och jag ska till Eskilstuna. Säsongens första träning. Har en hel del saker att be Maria om. Nya steg, högre tempo på dansen och kanske tillochmed en privatlektion innan första tävlingen. (JA TACK!) så, godnatt folket. Ring om ni ska bli hämtade. Eller gör inte det! För om ni läser dethär så är nu förmodligen redan hemma och då är det dumt att dra ut igen. Låt mig sova om så är fallet. en gång till.. godnatt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0