lördag 01.07

sådär, hemma igen. Det blev ingen film hos my, bara pizza och hur mycket prat somhelst. Ingenting har förändrats. Alla var precis som vanligt, kändes riktigt bra. Jag har saknat er massor, tjejer! Jag tycker vi gör som Jozza föreslag (ännu ett projekt som jag inte tänker avslöja nånting mer om förrns mer är planerat) , skulle vara himlarns roligt faktiskt. Hursomhelst, kom hem relativt tidigt och jag måste erkänna att det var skönt att komma hem till ett tyst hus. Mamma och Pappa är bortbjudna ikväll och jag sitter här ensam i soffan och ser på "Scream".  Samtidigt är jag på världens mys-humör. Man får väl hoppas att månaderna går snabbt. HAHA, ni kan verkligen inte fatta ett dugg och det är egentligen det som är hela poängen. MITT MITT MITT MITT MITT :D

kanske borde sova? Dock lockar inte min tomma säng särskilt mycket så jag blir nog sittandes ett par timmar till. Allt roligt folk verkar vara på krogen och ramlar nog in på MSN först om ca 2 timmar. Eller man kan ju hoppas iallafall. Tackar Gudarna för att jag slapp jobba mitt pass idag för så trött som jag är i kroppen är det länge sen jag var. Visst att det är skönt att vara lediga men samtidigt får man ångest eftersom eftersom 4 timmar och 45 minuter av lön bara gick upp i rök. Vi tar nya tag imorgon då det ska knegas mellan 16.15 - 20.30. En rejäl sovmorgon asså och sen blir jag sittandes vid MSN hela dagen för att göra en vän sällskap. hejhej vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0