3 av 3

Av 3 spelade matcher i turneringen så har sveriget vunnit alla 3. Mot Kuba, Mot Sydkorea och ikväll mot Spanien. Jag satt som på nålar då dom hela tiden var oss hack i häl men aldrig förbi. Vi låg hela tiden 2-3 poäng före och det var med 3 poäng som vi slog dom. (33-30) Känns bra, Känns bra.

nu undrar jag vad som har hänt med mig? Jag sa nej till att se både simpsons och smekmånaden för att istället se Svenska Idrottsgalan. Visst att det brukar vara roligt men iår har dom överträffat sig själva. Jag har skrattat så mycket att jag säkert kommer ha träningsvärk i magen imorgon. ( ni ser, att jag struntade i träningen ikväll jämnade ut sig iallfall ) Galan är slut nu, Charlotte Kalla fick Jerringpriset och det var hon absolut värd. Efter den prestationen i Tour de Ski så förstår man hur mycket kondition och psyke det krävs för den sporten. SÅ VÄRD.

nu är iallafall allt som var kul på TV slut, mamma och pappa har lagt sig och jag sitter i soffan i mitt eget rum (för en gångs skull och rummet är faktiskt städat) med tända ljus och härlig musik. Försöker komma på något som man kan fördriva dagen med imorgon men det blir nog jobbsök, en promenix med favoritgrannen och bästa vännen Jonna och jag avslutar kvällen med en tjejkväll hemma hos Moa. Ska även lyckas försöka fånga Henke på MSN för att se om det blir nån utgång på onsdag. Jag menar, vi är ju antingen arbetsfria eller samhällsforskare med egna tider. Nae ni, nu är det dags att säga hej till kudden och sova bort några timmar. Sov så gott. Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0