00.22

ibland älskar jag Anna's blogg så mycket att jag funderar på att kopiera allt hon skriver och själv ta åt mig äran för alla de geniala meningar hon skriver. Byta ut några namn och bilder här och var men behålla det mesta. Så mycket tyker jag om hennes sätt att skriva. Hennes sätt att på bästa möjliga sätt, utan att berätta för mycket, återskapa en hel dag. Ibland en hel sommar. Och ja, ibland ett helt år. Jag vet inte hur hon gör men jag gillar't.

hursom helst så har jag tillbringat kvällen med Fredrik. Började fixa med ipoden, lät den ladda medans vi drog till Fräcka och hade en mysig fika med flera kära vänner. Det diskuterades allt mellan fack(fuck?)möten, köttbullar, ottenfavoriter och stake. "jag var tvungen att dra så jag sa att han kunde väl avsluta det själv" BRA EMMA! ;D Mina öron spettades när Emma avslöjade att Anna pratade skvaller.

jag - men du, träffade du ..... sen?
anna - nae, jag gjorde ju inte det. men..
moa - men?
anna - VADDÅ MEN?
jag - det var ju du som sa men.
anna - ?? ja.

Åkte hem när regnet började falla på oss. Middag på MAX, peppade en opepp Maria och sedan raka vägen hem för att se på Shutter. Undrar nu dock hur jag ska lyckas sova ensam efter den filmen. Ingen kunde (ville?) sova med mig. Lika bra kanske. Kneg imorgon och hade någon legat brevid mig när jag vaknar hade jag nog inte velat gå upp. Mysgalen som man är. Får se när någon vänlig själ vill kramas. Nu, sova. Imorgon knegar jag mellan 8 - 16.30 för att sedan åka raka vägen hem och invänta Sandra och Stina. Imorgon SKA håret äntligen fixas. GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Bananis

hihi, vad söt du är!

2009-07-28 @ 13:53:13
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0