15 juli

tillbaka på jobbet ändå. Hade egentligen velat vara hemma idag också och kommit hit imorgon men icke då, min far tyckte att jag gott kunde gå till jobbet om termometern visade 37.5. Termometern visade 37.2 och personligen så mår jag skit. Men det spelar ingen roll. Här är jag ändå. Hängandes över skrivbordet med en dundrande huvudvärk, en näsa som rinner, illamående, tusen papper och ett arkiv som väntar. Jippi. Jag ger det fram till lunch. Mår jag inte bättre då så går (läs: åker) jag hem och då får mamma säga vad hon vill. Jag kommer ju garanterat vara här imorgon iallafall.

Ludvig är inte här. Emma är över på andra sidan (inte död utan bara andra sidan av kontoret) och jag har flyttat från Jennies plats till Agnetas. Dock kommer Agneta tillbaka redan på måndag så då får jag byta igen, då blir det nog Maries eftersom att hon har ett hörn. Jag avskyr att sitta med ryggen utåt, vill kunna jobba ostört utan att folk kan se. (läs: jag vill kunna ha MSN uppe utan att nån vet om det. fy på mig!)

Ikväll blir det slapp framför tv:n. Göra några ytterligare försök till att göra mer danser till grupperna och invänta veckans sista avsnitt av SYTYCD. Tror jag vet vilka som får dansa solo ikväll. Igår stod inte alla par ut som vissa andra. Jeanette och Brandon(?) var mina favoriter igår. Vilken jävla disco. Vilken fart, vilken känsla, vilka lyft! :D skulle dock vara kul att se dom dansa VÅRANN typ av disco. Hursomhelst, ska bli intressant att se solodanserna ikväll.

Nu, knappa föräldrapenning. Kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0