17 juli

jobbet: gick relativt långtsamt med tanke på att det var veckans sista jobbdag och väldigt lite att göra så jag och ludvig har tillbringat dagen med att kopiera utländska kvitton. Även varit nere och lekt i källar-arkivet samt tagit en tusans massa kort med Emma som Caroline ska få när hon kommer tillbaka från semestern. Det har hursomhelst varit en bra dag :)

nu: nyss kommit hem, hämtat sara i Stavsjö och handlat på Citygross. I skrivande ögonblick gör Sara sig iordning, kycklingen står i ungnen och härlig chillmusik spelas högt. Det blir en kväll på altanen med goda vänner. Annat orkar jag inte. Annat blir det inte. Eftersom folk inte hör av sig. Men det gör mig inte ett dugg. En kväll med sara är något jag uppskattar starkt (Y). ja Moa, det betyder tummen upp ;D

senare ikväll: ska bli intressant att se om det blir utgång eller inte. Vem vet vad som faller oss in.

WHY'D YOU HAVE TO BE SO CUTE?
IT'S IMPOSSIBLE TO IGNORE YOU.
MUST YOU MAKE ME LAUGH SO MUCH?
IT'S BAD ENOUGH WE GET ALONG SO WELL.
SAY GOODNIGHT AND GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0