21 juli

vääääääääääääldigt lite att göra på aditro idag. därför blev jag glad när Micke ringde ifrån badet och ville att jag skulle jobba stängning idag. Mer än gärna. Dock blev lunchen lite stressig men en kinabuffé med Ludvig slank ner utan problem. Är hemma för tillfället och har sprungit omkring och letat efter nyklarna men kan inte hitta dom någonstans. Får hoppas att dom ligger kvar i badmästarhytten. jaja, bråttom fick jag nu och självklart DÅ vill folk snacka på MSN. helt rätt folk också. Oh :( men jag pratar mer än gärna ikväll. Kommer hem igen strax efter 21.00 och då ska jag verkligen försöka fortsätta med alla koreografier. Oj, bråttom. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0