23.17

vaknade inatt av två olika sms. Ett gav mig dåligt samvete och ett gjorde att jag saknade min bästis. Hade lite svårt att somna om men efter mycket om och men så slöt sig ögonen och jag fick sova ut. Ända till 11.00 sov jag, åt en himla god frukost och såg på några filmer då vädret verkligen inte var det bästa. Fortsatte en stund med dans-jobben och tog upp gamla kontakter på MSN. Det är alltid trevligt :)

Har tillbringat kvällen i bilen. Jepp, i bilen. Mest tillsammans med Maria men också med Sara och Moa. Vi lekte "höger, vänster" och hamnade som längst i Svärtinge innan jag styrde hem igen eftersom Moa ville hem. Vi hann även med att spela in några videos på Maria's mobilen. 1: i want candy. 2: vad har du mellan benen, malin?. HAHA! I väntan på att Sara packade om sin väska hemma hos sig så slaggade jag och mia i bilen en stund. Insåg att det faktiskt skulle kunna funka att sova skönt i bilen och säkert även lyckas bra när det gäller sex. Detta måste prövas och jag vet med vem jag vill pröva det med. Men det får inte ni veta ;D

I skrivande ögonblick ser jag på Godzilla. Det är verkligen inte en av de absolut bästa filmer som gjorts men jag har nån slags nostalgisk kärlek till denna film eftersom det var, i princip, den enda film som jag och elin såg den sommaren som vi umgicks som mest. Därför tycker jag om Godzilla men jag kommer inte orka se hela. Kommer nog bara se en liten stund till och sen ska jag sova. Imorgon drar vi igång den 6:e av 11 jobbveckor. Bara 5 veckor kvar. 25 arbetsdagar. 36 hela dagar. 5 måndagar. Sen är vi på väg mot Cypern. Ska bli så skönt! Natt Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0