27 juli

4 veckor kvar. om 28 dagar sitter jag och viktoria, vid denhär tiden, högt upp i luften på väg mot Cypern. Om 28 dagar så landar vi i Larnaca om ca 2 timmar. Jag kan redan nu känna känslan av att gå av planet; som att gå in i en vägg av värme. Gosh. Jag vill (läsa: MÅSTE!) ha semester nu. Längtar du lika mycket som jag, älskade Vix?! :D



@ work. Försov mig inte. Kom i tid. Duktiga Malin.
Sitter idag på Bitte's plats. Hon har ett hörn och hörn tycker jag om. Man kan sitta med msn, facebook, välj själv, uppe utan att någon märker det. Eller aa, klart att dom märker att jag knappar ovanligt mycket men bordet är inte vid min grupp så dom har ingen aning om vad jag gör eller varför. Skönt att kunna ta en paus ifrån alla papper lite då och då. Jobbet för tillfället går ut på att skicka iväg alla utländska kvitton till nån snubbe i Farstad. Så jag har lite att göra fram till lunch iallafall. påtal om lunch; jag har ingen med mig. What to do? Åka hem och laga nudlar. jepp jepp. Sounds great.

ska fortsätta jobba nu. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0