4 juli

fyfan så trött jag är.
som skrivet i tidigare inlägg blev det inte många timmars sömn eftersom det var alldeles för mysigt och ja, jag säger det .. HETT för att sova. Samtidigt hae jag en flugfarm i tält-taket som gjorde mig lite illa till mods men men, mellan halv 9 och 10 fick jag sova iallafall. Jag var skapligt trött när vi satte oss i bilen och körde mot Valdermarsvik.

Samlingen var bestämd att vara 15.00 och jag kom fram strax innan emn hittade man någon parkeringsplats då? NAE! fick åka en bra bit bort innan jag hittade ett ställe, säkert inte alls lagligt, där jag ställde mig och sprang sedan bort till Odalkajen där tjejerna (samt Linus & Markus) tränade för fullt. Tåget började rulla ut på gatan strax innan 16.00 och det verkade vara mycket uppskattat. Alla tyckte Linus och de lite äldre tjejerna var superduktiga (vilket dom är!) och att småtjejerna var hur söta somhelst. Allt som allt tog det kanske 35, 40 minuter och sedan styrde jag bilen hem igen. Riktigt läskig eftersom jag kände hur ögonen inte ville hålla sig öppna. Stupade i soffan så fort jag kom hem och här är jag kvar.

I skrivande ögonblick sitter jag nedkrupen i soffan, ser på Repmånad och äter ostkrokar som Elin kallar det. Ett perfelt avslut på dagen. Hade omöjligt orkat med något annat. Sa nej både till mys hos moa och utgång till hugos. Kommer somna tidigt och sova länge imorgon. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0