DET ÄR DAGS FÖR FREDAGS-MYS!

igår gick jag, Ludvig och Emma omkring på jobbet och sjöng. Inne i arkivet, vid datorerna, i fikarummet och i korridorerna. Låten som fastnat på vår hjärna var OLW's reklam-låt. "Fredagsmys". Vi gick omkring tillsammans och nynnade. Kom dock en påminnelse om att det fortfarande bara var torsdag och därför slutade vi sjunga. Tänkte att; "vi fortsätter imorgon". Vi har varit lite dåliga idag på att sjunga men ju närmre vi kommer rasten ju mer kan jag höra Ludvig sjunga. I skrivande ögonblick står han bakom min stol, dansar och sjunger. Jag tror han vill gå på rast nu. (det är 20 minuter kvar!)

Och bara för att vi är världens bästa sommarjobbare hade vi fått ett brev ifrån chefen om hur positiv stämning det var och att vi jobbar riktigt bra. Inte förvånad alls, vi är ett jäkla bra team Vi! Förutom det fakutm att Emma svimmar närsomhelst. Vi får sparka på henne så hon håller sig vaken.

Nae ni, fredagsmys blir det nu. Sommarvikarie-style!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0