dethär är ju löjligt.

en timrapport, sorterat posten, delat ut posten och letat efter ett anställningsavtal i källaren är vad jag har gjort idag. Allt som allt tog det kanske mig en timme. Har frågat hundra gånger om något att göra men icke. Ingenting som jag kan göra. Därför har jag, med gott samvete, suttit vid MSN och facebook i ca 6 timmar. Kul..

Nu är det bara 30 minuter kvar av denna arbetsdag. (EMMA, DEN SISTA HALVTIMMEN. HALVTIMMEN FRÅN DET LÅNGSAMMA HELVETET!) Ska förbi badet en sväng, lämna in timrapporten, mot Ingelsta Shopping, förhoppningsvis handla paket till mamma och sedan hem för att fira hennes födelsedag tillsammans med familj, släkt och vänner. Sajj fyller ju som skrivet också idag och vi hade planerat att gå till Trädgår'n men det verkar inte som om det hinns med ikväll, tyvärr. Får ses nån annan dag. Då ska jag baka tårta och vi ska leka fetma-emos. Tjohej. Nae fan, jag åker hem nu. inte värt att sitta här bara för att. Jag skriver 16.30 ändå. DEN NI!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Uppdatera mer kvinna, skämms på dig ;)

2009-07-30 @ 08:06:45
URL: http://virrvurrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0