endast 23.52

det blev varken utgång eller barnvaktning för min del. Gick hem för att göra mig iordning strax efter kl 18.00, hamnade i soffan och har suttit här sedan dess. Sovit från och till hela kvällen. Ätit popcorn, marabou sommar och druckit passionssoda. Sett på Faily Guy, Sing along, Guldkompassen, Batman - Återkomsten och Romeo + Julia. Folk börjar nu göra sig iordning för att dra till Hugos eller Wasa men icke jag, jag ska nog sova inom kort. Min kropp orkar inte. ag är nog inte riktigt 100% frisk än. Vila är nog den bästa hälsokuren.

sådär, nu återstår bara självmordsscenen och mina tårar innan Romeo + Julia är slut. Ska se om någon mer film visas på TV annars går jag och lägger mig på en gång. Imorgon blire .. nått. Vet ej än men nått ska man väl kunna hitta på. Håller tummarna för strålande solsken fast jag skulle inte bli sur om regnet öste ner så ag kan tillbringa några lata timmar i soffan igen. Jag är så slö av mig.

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0