Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig även om det är försent att älska dig. Vad jag bryr mig om nu är att från samma säng lyssna till samma regn. Vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen, är att aldrig dela hjärtat för kärlek igen. Den tar slut från kyss till kyss. Vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut. Vad jag bryr mig om nu är att du ligger vaken i morgontimmen när regnet slår mot fönstret och det låter som nån går på dig. Vad jag bryr mig om nu är att du då ser det hur smutsigt livet blivit. Vad jag bryr mig om nu är att se din blcik så sårad när alla löften klingar falskt nästan gång du lovar någon allt. Vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig även om jag vet att jag måste glömma dig. Vad jag bryr mig om är att se dig gråta för jag har gråtit och du ringde aldrig. Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig. Vad jag bryr mig om nu är att se som i slowmotion när du går sönder innuti så som jag gjorde de. Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig. Vad jag bryr mig om är att höra dig andas, veta att du är nära. Förlåt, nu slutar jag. Vad jag bryr mig om du är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig. Säg nånting. Vad jag bryr mig om nu är att du kallar på mig även om jag inte kommer tillbaks till dig.

Kommentarer
Postat av: Bananis

Jag tror att det där är den finaste låt som någonsin skrivits.

2009-08-01 @ 09:56:30
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0