@ ingelstagatan 15

hamnade hemma hos Sara tillslut. Hade planerat att sola men efter gårdagens alkohol-intag och få timmars sömn så kände vi att en eftermiddag på altanen och i skugga passar bra. Här har vi suttit ett tag, lyssnat på lugn musik, ätit pannkakor och saltgurka samt försökt lägga över mina bilder till sara's dator. Det går lite sådär eftersom vi båda två är trött och lätt drömmer oss bort och nickar till när "Cas Haley - walking on the moon" spelas. I skrivande ögonblick har Sara somnat i solstolen i väntan på att hennes mat ska bli klar. (det var alltså bara jag som åt pannkakor)

paus i skrivandet:

var tvungen att springa upp på övervåningen för att se på film och spela nintendo med kottisarna. Undrar vem som tyckte det var roligast. Dom eller jag. HAHA! Ikväll ska vi vara barnvakt samtidigt som vi ska ha förfest. Eller aa, Mia med vänner ska festa till det lite. det verkar inte som om jag och sara ska ut så jag kommer förmodligen ligga i soffan och se på film med kottisarna. Låter hur skönt som helst om ni frågar mig.

Nu. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0