tisdag 23.10

8 - 13.00 på aditro, 14 - 20.30  på Medley och nu jobbar jag hemma.

Några riktigt sega timmar på Aditro, grät några tårar i arkivet och skrek ut en del känslor på Emma som gjorde sitt bästa för att få ihop sin dagsplanering. Dumma unge åker till västkusten imorgon och lämnar mig & ludvig ensamna på kontoret. Inte coolt. Tur att jag får träffa henne igen på måndag då det är dags att flytta arkivet. Drog till andra jobbet och det var full rulle. Dagen till ära var det jag, Is och Nikko som skulle jobba ihop och det gick väldigt bra. Vilket team! haha! Fick mig både en historielektion, en religionslektion samt lära mig kassan. En kanondag! Christan bjöd på pomme i kiosken och jag gick omkring med walkie-talkien och sjöng "Ice ice baby!" när Is var nere och städade på relaxen. Kul man kan ha när man endast är två pers i hela huset.

Hemma igen. Har inte fixat någon mat till imorgon utan sitter istället och letar inspiration ifrån SYTYCD. Så fort det är slut ska jag försöka fortsätta på min "Halo" -koreografi. Är lite skeptisk till att ha den som showdans men det ska nog gå bra. Nu är det bara 7 danser kvar. Längtar tills det drar igång! :D

Imorgon är det onsdag, jobb på aditro och poolparty hos moa. Hoppas på att få jobba på badet på torsdag så man kan få lite sovmorgon (10 istället för 8) efter en kväll med alkohol och badande. Nu, hejdå. natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0