14 juli

Jag förstår inte vad problemet är. Varför ska alltid min mamma väcka mig på morgonen? Även de mornar som hon vet att jag är sjuk, mår riktigt dåligt och bara vill sova. Tror hon seriöst att jag då vill veta att hunden har kommit, (han överlever tills jag vaknar!), att hon tar min bil (jag är sjuk! jag ska ingenstans!) eller att pappa ska laga tacos ikväll. (det märker jag väl när vi ska äta ikväll, eller?!) Nae jag förstår inte varför.

Hursomhelst så lyckades jag iallafall somna om men det var inte länge jag fick sova innan jag blev väckt igen. tack för den Moa. Det var lika bra att pallra sig upp, gosade med hunden och somnade i mammas säng en stund. När jag sen vaknade helt självmant så var det ett rent helvete i min hals. Trots att det gör ont att svälja har har regelbundet tvingat i mig mat och vatten för att så fort som möjligt bli frisk. Kroppen behöver bränsle. Känner dock ingen förbättring än men man får väl hoppas att det bli bättre innan torsdag. Stannar nog hemma imorgon också men på torsdag vill jag tillbaka till jobbet.

usch, min helg verkar inte bli vad jag ville att den skulle bli.
av två anledningar. suck

jag vill pierca tungan och bygga ut tatueringen på ryggen.
men först ska pappa och jag nu betala det sista på cypern-resan.
Vicky, burning on the dancefloor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0