11 juli

ojoj, ingeomn uppdatering igår. Hade ingen somhelst inspiration eller lust. Och det hade sina anledningar. 1. satt knappt vid datorn på jobbet eftersom jag bara stod i kopieringsrummet och kopierade utländska kvitton. 2. hann inte skriva när jag kom hem.

För är jag kom hem var det käk, dusch och fix som gällde innan jag ringde Maria och frågade om skjuts till stan där Vicky väntade med en förfest för två. Sen blev kvällen bara bättre och bättre. Några glas vin, dans, fix av hår och smink, en sväng till Trädgår'n, fortsatt förfest med Sara, Lisa, Bengan, Cornelia och Mia, promenad mot Otten, ännu mer dans, ännu mer dricka, några tårar, pepptalk och dans. Träffade en hel del folk man känner och tycker om och en hel del som man vet vilka det är och inte vill något hellre än att vrida nacken av dom. När vicky och brudarna drog var jag på G jag också men blev kvar sista timmen med Emil och Jonas inne på Lilla. Gjorde sällskap hem med grabbarna och, precis som på studentveckan, slutade allt hemma i min soffan. Dock behövde inte Emil dra hem tidigare pga illamående denna gång utan han stannade längre än förväntat. Somnade halv 6.

Ikväll äre .. nae, kan inte säga. Ni får veta ikväll/inatt eller imorgon. Hursomhelst så ska jag om ca 2,5 timme hämta upp sara och vi ska åka och handla mat på CityGross. Jag är sjukt trött. Huuuuuuuuur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0