19.52

okej. dagen gick väl relativt smärtfritt ändå. På morgonen blev Johan min räddning via EAST när han spelade "to be with you" för stackars lilla sjuka mig. Efter rasten hörde jag robin's röst på radion (han är veckans blogg på just den radiokanalen denna vecka) och sedan tog jag mitt pick och pack och mötte Emma inne i arkivet. Skickade en förfrågan till johan om lite live-spelning från hans gitarr med sång och det ställde han upp på. Han och Coffa sjöng "jag hade en gång en båt". Mycktet uppskattat. När klockan slog 12.00 och radion inte längre var intressant gick dagen helt plötsligt mycket långsammare men nu är jag iallafall hemma. Har hunnit käka, jobba lite och träffat Simon en stund. Har även hunnit att gråta ett par tårar och skaka i hela kroppen. Jag tycker verkligen inte om åskan.

Ska nu fixa något att käka och sedan fortsätta jobba en stund. Behöver ju inte göra alla danser helt klara på en gång. Kan ju alltid bygga på ju längre in i terminen man kommer :) Kanske ska göra en vers eller nått till alla grupper först så man har nått klart till kursstart iallafall. Fasen, jag är lite stressad faktiskt.

Nu får pappa snart komma hem med mina frysta hallon och ostkrokar. SUPERSUGEN.

varför har jag aldrig sett dig så förr?
Eller det har jag ju faktiskt, men det var så många år sen nu.
Tänk om känslor faktiskt kan finnas kvar 13 år senare.
det är nog bara en period. Oj, 13 år. Så gammal jag kände mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0