13 juli

som sagt. Jag är sjuk. Inte coolt. Jag stannade hemma från jobbet idag pga av att näsan rinner som en vårbäck, halsen gör olidligt ont och huvudet känns ca 2-3 storlekar för stort. Eller som att jag har en för liten keps på mig. Inte för att jag längre brukar använda keps. Hursomhelst, jag är inte på jobbet. Jag är hemma.

Därför blev det en perfekt dag att försöka göra klart alla olika uppvärmningar samt hitta låtar som grupperna ska ha. Lättare sagt än gjort. Hur fan gör man en perfekt uppvärmning för 7-9åringar? Och nu snackar vi inte några underbarn på Let's Move i Eskilstuna utan vi snackar random ungar. Jag kommer behöva jobba arslet av mig. Ska städa iordning lite på mitt rum, fixa i köket, ta en lång skön dusch och sedan fortsätta med jobbet. Betalar det sista på resan ikväll när päronen kommer hem och ska skriva ner en lista på vad som behöver inhandlas inför resan när lönen kommer. Nån klänning, några short, en bikini, nya brillor och en hel del mer. LONING FOR CYPRUS. Seriöst burning on the dancefloor ;D Eller hur, Vicky?

some say eat or be eaten.
you should never take more then you give.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0