måndag 18.36

ipoden funkar perfekt. TACK FREDRIK!

studentmat är så sjukt gott. Ja, ni vet sn där mat som alla fattiga studenter köper. Typ linser, vita bönor i tomatsås, färdiglagad ravioli och färdiga nudlar med någon mumsig buljong. Tack vare pappa har jag lärt mig äta ravioli medans mamma kräks av bara tanken på att äta det. Tack vara sara lärde jag mig att äta vita bönor och även tack vare henne lärde jag mig att äta nudlar. Man sparar en himla massa pengar på denna mat. Som faktiskt ÄR god. Dagen till ära blev det nudlar med kyckling buljong. MUMS!

Ska plocka ihop mig lite här hemma och snart sätta mig i bilen och plocka upp Stina hemma hos dom. Styr bilen mot Hageby och HagebyCentrum där Sandra äntligen ska fixa våra hår. Ska bli skönt att få lite reda på detta fågelbo som på senaste tiden bara gått mig på nerverna. Ta bort några cm men inte allt för många. (inte för att någon skulle märka någon skillnad ändå, haha!) Klippa luggen och äntligen få bort utväxten. det lutar åt brunt. Bilder kommer ikväll. hursomhelst, nu måste jag borsta igenom håret för annars blir sandra så arg på mig (A).

Vi hörs. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0