Vaddå sitta hemma en fredag?

nej nej. Det som vi trodde skulle bli en chill och tidig kväll utvecklades när Pontus sms:ade om en utgång till Otten. Bärjade genast leta reda på kläder för kvällen, packa smink, pengar och ID innan vi ringde Emil om skjuts. Hem till Ida för att hämta dricka och sedan hem till Sara för fix och en förfest för 3. Vin klunkades och pontus midsommar-skiva (som jag förövrigt köpte för 20 spänn?!) spelades högt. Moa och Robin blev på partyhumör och gjorde oss sällskap. En rask promenad till Otten och köade en liten stund. Hittade Pontus, Erik, Gustav och Henke. Knockade Moa, bytte namn med Erik (tålamodet är en jägares bästa vän), skrattade åt fulla (och fula) tjejer och skrek på folk som hellre ville gå till Hugos. Inne på Otten var det .. drag. Bokstavligt talat slängde Robin's öl i golvet, kramade stenhårt på Tjärna när jag såg hono, började gråta när jag träffade Camila och drack nån mjökdrink som Erik bjöd på. Tappade bort mer än hälften av alla jag kom dit med men jag lyckades roa mig själv på dansgolvet med annat folk man kände. Strax innan 03.00 var Emil snäll och hämtade hem mig. Tjatade om hur pigg jag var och att jag inte alls var lika full som jag tyckte jag borde vara. Jonas, som hade följt med som sällskap, tog en snabb titt på mig, skrattade och konstaterade att jag inte behövde mer iallafall. Det tog ett tag innan jag somna pga olika anledningar. Haha! Av mig och Moa så undrar jag faktiskt vem som var värst tillslut ;D

tillräckligt bakis idag. Vill åka och bada, vem vill följa med? :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahaha, jaså det var fler än jag som mådde lite dåligt alltså? ;)Men kul hade vi iaf! =) Som vi säger: Där vi är, är det alltid roligast!

2009-07-18 @ 15:12:14
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0