10 juni

Tjo på er. Tillbaks på jobbet och humöret känns lite sisådär. Det känns verkligen att man inte har jobbat regelbundet på ett helt år. Min kropp är inte van vid att gå upp halv sju och behöva vara på ett annat ställe inom 1,5 timme. Så här sitter jag. Med huvudvärk pga alldeles för få timmars sömn, ryggont pga den förbannade stolen och ett tråkigt humör pga vädret utanför fönstret. Fast jag måste erkänna, det gör mig ingenting att det är skitväder medans jag jobbar. Hellre regn när man jobbar och sol när man är ledig. Inte för att jag kommer så mkt ledigt i sommar men ni förstår säkert vad jag menar.

en eloge till att som ville ha skjuts inatt men som struntade i att ringa mig. TACK TACK TACK. Jag ska skjutsa er nån annan helg. Jag lovar. Vaknade inte av att mobilen ringde en enda gång. Dock vaknade jag av SMS en gång och det fick mig att kvickna till lite. "Ska vi knulla? Jag är jävligt sugen!" från ett okänt nummer. Nyfiken (A) som jag är messade jag genast och frågade vem denna mysberoende person var. Fick svar nu när jag kom till jobbet. "Du vet. tänk lite". Sen var gissningsleken igång. Frågade hundra frågor var han bodde och vem han han var. Det var inte en han. Det var en tjejkompis till en tjejkompis som skulle fått hennes syssling, som tydligen heter Markus,  nummer men lyckats få mitt istället. HAHA! Tror ni att jag har skrattat nu på morgonen eller? Men men, det var ju trevligt. haha! Stackars Robert, jag har terrat honom som en tok på MSN eftersom jag trodde det var han. Det hade inte gjort nått om det var han ;D

Nu ska jag fortsätta jobba, en timme till och sen går mor & jag på lunch.
Hoppas innerligt att timmarna går relativt fort idag. Ska ringa Micke när jag slutar och vi ska dra en sväng på stan. Vi ska leta studentpresenter. Jävlar vilklen tur att skatten kom igår. PUH! Men nu ilands-problem. Vad ska man ha på sig när folk springer ut imorgon? =/ Kan väl inte ha min egen studentklänning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0