12 juni

Oh herrejävlar! Igår var en sanlös dag. Jag vet inte ens vart jag ska börja. Kan säga så pass mycket att det var en riktigt bra dag och vinet var absolut med så nu har jag huvudvärk. Sovit 4 timmar och är rikigt bakis. Och jag ska jobba. Snälla mamma gav mig sovmorgon till 10.00 så jag har fått sova i ... 4 timmar :/ suck. Kunde ha fått sova längre om jag inte hade behövt stå och vänta på Emil och dom som ändå inte dök upp sen. Jaja, ska se hur dessa timmar på jobbet kommer gå men jag har en känsla av att jag kommer vilja sova en timme eller två när jag kommer hem innan vi är på't igen. Emma's 20årsfest är ikväll. Fyhelvete för detta år då folk bara fyller 20. Fyllefest varje helg fan! Men det är kul, man vet att man lever och men lever bara en gång. Så de så! Nu ska jag göra mig iordning. En längre resumé kommer när jag har satt mig tillrätta på Lindövägen. Kul att cykla i spöregn..

DU! JAG HOPPAS DET VAR VÄRT DET! :@
jag är så jävla besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0