15 juni @ work

Godmorgon!
Jag hade ju planerat att gå och lägga mig innan tolv och det lyckades. Redan 23.28 låg jag i sängen, 4 minuter efter att ha uppdaterat sista inlägget. Tänkte att jag kommer nog somna ganska så på en gång men nej nej. Vad jag inte planerat var att jag skulle tillbringa nästan 2 timmar med mobilen och SMS med en snygging som bor alldeles för många mil bort. Men vem vet vad sommaren har att erbjuda? ;D


Det är måndag och jag är tillbaka på jobbet. Knappar för fullt på Anette's och ComHem's listor samtidig som jag försöker överleva mensvärken som har drabbat mig. Ställde mig upp så fort klockan ringde imorse men var snabbt tvungen att lägga mig ner igen, kurade ihop mig i fosterställning och grät en skvätt innan jag rykte upp mig och mascherade upp för trappan för att väcka mor min. Efter mycket om och men satt vi tillslut i Anette's bil påväg mot jobbet och det är här jag sitter nu. Stirrar ut genom fönstret och förbannar det svenska vädret. Så himla trist.

Ska försöka få tag i Sara eller Nina om en stund, checka läget och kolla om det blir nån bio ikväll eller om dom hellre köper mat och hyr en film. Får jag bestämma blir det nog det sistnämnda eftersom jag kommer ha oerhört svårt att sitta still och koncentrera mig med den värk jag har just nu. (kan knappt förstå hur jag orkar här på jobbet) Har jag tur så kanske det känns bättre lite senare, efter en burk alvedon eller två. suck, jag hatar piller.

"om kvinnor inte är det starkaste könet så är vi iallafall det dödligaste"
helvetet är ingenting emot en kvinna's längtan efter hämnd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0