27 augusti

Woho! En absolut lyckad kväll var vad jag hade igår! Förfest hos Simon med U21-semifinal som Sverige tyvärr förlorade. Shotar, dans, tv-spel, nytt folk, vänner, snus, vin, cider, röööööööj med Daniella och Nina som ramlade rakt in i busken med cykeln efter några för många glas vin. Inne på Otten blev det chill på uteserveringen, en himla massa dans med Pontus, ensamma killen, alla mina vänner, TROLLIS <3 . Träffade en kille i baren som bjöd på vodka redbull, öl och shotar. Sjöng älskade Håkan på uteserveringen med Anna och Moa innan det var dags att trampa hemmåt. Dennis bjöd på efterfest men det var ingenting för oss just denna natt. Somnade gott i min egen säng med underbara tankar om att kunna sova hur länge jag vill utan att behöva börja jobba klockan 8 eller behöva sitta på ett tåg kl 9. Förlåt Anna och Maria men det var underbara tankar.

Men, fick jag sova hur lägnge jag ville? NAE! micke messade och frågade hur dagen ser ut. Fick planer på en gång. Nina är på väg, vi ska åka till ågelsjöng, sola och bada. Ikväll är partaj i Krokek! Hörs senare. Mycket senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0