28 juni

TJENA!
jag och solen är bästa vänner idag.
Både två är på strålande humör.

Jag är dock riktigt bakis men det gör mig ingenting. Ska de va så ska de va som jag brukar säga. Ska man göra något ska de göras ordentligt. Igår var det fest hos Henrik i Krokek. Pontus guidade oss när pappa körde. Till fel hus först dock eftersom han har flyttat. FÖR 2 ÅR SEN! haha! Kom fram iallafall och tappade hakan när vi såg huset. Så himla fint! Korkade upp vinet, Henrik bjöd på cider och shotar fanns det gott om. Glassade på altanen, dansade med Erik och snackade med .. ja, vad han nu hette. Fick en släng av nervositet när en viss karl svängde in på parkeringen. Glodde in varann i säkert en timme innan vi sa nått. Sen gick det bra. Pappa hämtade och skjutsade Sara till stavsjö (skavsta? haha!!) , Henrik till Hugo och mig hem.

Vaknade runt 11.00 när mobilen plingade till av SMS och har sedan dess legat på gården iförd bikini och insmörjd med hawaian tropic för att få en fin bränna. Ska i och svalkar mig om en stund. det är riktigt varmt idag! Kommer få solsting om jag ligger för länge. jaja, vi hörs senare. BYE.

psst, jag ska köpa kamera idag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0