3 juni

Godmorgon!
Fyfan så gott jag har sovit. Helt otroligt. Vaknade på ett strålande humör och gottande mig åt att jag faktiskt sov själv inatt. Drog ut mig själv över hela sängen och log stort. När ögonen började kvickna till lite extra insåg jag att det är faktiskt väldigt mörkt i mitt rum. Va där klockan? Den var 04.43. Panik. Sov! Sov! Det gick. Somnade om och vaknade 5 timmar senare av att telefonen ringde och det var Margareta ifrån Lovisa Mottagningen som var tvungen att ändra min tid. Sagt och gjort och sedan var det inte mycket mer som höll mig kvar i sängen. Nu blir det frukost i soffan framför Smallville och Våra bästa år.

Vädret är idag fortfarande ingenting att hoppa högt för. Håller tummarna för att det blir bättre framåt eftermiddagen men det tvivlar jag på. Egentligen gör i vädret mig nått idag för jag är på ett toppen-humör. Ska sätta mig i bilen och åka ut mot Svärtinge strax innan halv 12. Ska nämligen hem till Carro och diskutera hösten. Ska verkligen bli superkul! Jag är så taggad. Var ju nästan 2 år sen man var där sist och nu ahr dom säkert byggt klart huset så det ska bli kul att se det också. Ska försöka sno åt mig drygt 1 månad gamla Celine lite också. Gosunge :D en riktigt dansfröken-bebis. Skriker endast när det är tyst men så fort musiken kommer igång på träningarna så blir hon tyst och intresserad av vad vi gör. Duktig tjej!

Men iallafall, måste packa ner kalender och block. Vem vet, kanske blir mycket att anteckna. Håller tummarna för att få timamr både i stan och och Viken. Pengar, Pengar, Pengar! :D Nu, frukost. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0