Fan.

Ludvig! Dethär jobbet tar död på mig!
Kom hit, rädda mig. Det verkar som om mitt W byts ut mot en 7.

För gissa vad jag har lyckats med? Jag har precis knappat in alla 27 papper, med minst 20 pers på varje papper med namn, personnummer och och bonussummor när Elin kommer och säger; "Du har skrivit maj, va?" Såklart har jag inte det. Förbannat! Är jag dum eller? det är ju en SJÄLVKLARTHET att man ska skriva dit för vilken månad dom får bonus. Klant!

Måste ta högen ifrån början och skriva in "maj" på varje person, på varje papper.
kan ni förstå min frustration? Ungefär som när jag fick brandslangen i skallen på badhuset. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag tror jag väljer gråta idag. Jag är så trött. Jag orkar inte. Kommer somna i åby. Antgaligen i deras soffa eller senare mot kvällen när sara och jag kommer ligga och asgarvar åt vår dåliga humor i hennes rum. Så lite kommer jag nog skratta ändå.

en varning till den som ringer och väcker mig inatt:
må alla era hårstrån växa inåt!

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Nee fy f*n vad jobbigt!! hoppas du överlever tills jag kommer =P

haha!

2009-06-09 @ 17:44:04
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0