jag avlider. jag avlider. bokstavligt talat; avlider.

kan någon vänligt själ operera bort min mage?
eller någon trollkarl som kan trolla bort smärtan?

jag måste göra nått, kan inte bara sitta still. det går inte. det sägs ju att sex (eller orgasmer för att vara petig) hjälper mot mensvärk och det kan jag faktiskt hålla med om. Och det funkar ju och funkade när man hade en partner. Men de tär snart ett år sen så det är ju ganska kört. Baksidan av singel-livets medaljong. För vill man ha ett engångs-sex med en brud som har mens och ligger och gnäller över smärtan?

ursäkta om jag är så brutal men dethär är helt otroligt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen! Kan inte koncentrera mig på jobbet och det är inte bra alls. Funderar på att knalla bort mot Camilla's godisskåp och sno åt mig en chokladbit eller fyra. Skulle det vara sex som hjälpte vid dethär laget så är det inte mysigt morgonsex vi snackar om. nej nej, ett rejält knull är vad som behövs. suck.. (ja, det också!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0