lite snabbt.

timmarna på Aditro går så himla långsamt när det är fredag. Fick inte alls mycket gjort och det enda roliga som varit idag var när jag och Emma fick ett hysteriskt skrattanfall när vi drog repliker ur Yrrol. Och när Ludvig klättrade mellan hyllorna. Och när Petter kom in och jag frågade om han någonsin fastnat med tungan på en kall lycktstolpe. Och såklart när Bitte skrämde skiten ur mig. okej, det har varit ganska kul men det betyder fortfarande inte att jag har fått mycket gjort. Suck. Så får det inte fortsätta men idag orkade jag verkligen inte.

Har egentligen inte med dethär. har hunnit göra mig iordning nu men måste också hinna äta och fixa lite annat innan jag trampar hem till Simon. Enligt Micke skulle jag tyligen skynda mig så mycket jag bara kunde men det orkar jag inte riktigt. tar det som det kommer. Ska slänga iväg ett mess till svampen och kolla när hon hade planerat att dyka upp. NAE NU FÅR JAG LÄGGA AV. MÅSTE FIXA MAT. heeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0