MASKINEN <3

det säger allt.
aldrig förr har Otten röjt så hårt som ikväll.
jag och my var nyktra men fyhelvete så kul vi hade!
folk överallt. En del bättre än dom andra men RÖJ!
vilken kväll!

psykopat
vänder kappan efter vinden
jobb
segertåget
alla som inte dansar
pengar

för att inte tala om kön! Jag har aldrig varit med om värre. Halv tio var det kö till gatan och 20m innan stängslet trängdes folk så pas hårt att My & jag kunde lyfta upp fötterna utan att falla till marken. Vi satt fast. Dock mellan söta pojkar så det gjorde ju inget ;D tack till Mathias som höll mig upp. En käftsmäll till killen som fick för sig att börja röka mitt i allt. idiot. Men men, det var ju komiskt iallafall. 1 timme och 45 minuter. det var det värt. Ni andra missa något.

Tack My! Du är bäst!
Puss på Isse & Jösta som satte en guldkant på kvällen.
"Ursäkta?! Kan du inte trycka liiiite till? Det finns fortfarande plats här framme!"

Nu ska jag sova, ska upp om .. 4,5 timme =/ Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0