Midsommar 2009

det var fredag. det var Ingelsta shopping med sara för att handla mat. det var såklart en sväng in på Gina och Cubus för att shoppa. det var en trevlig middag hemma hos Sara med nina, daniella och karlsson. det var raggning på SevenEleven och en inbjudan till Norge. det var grillning hos Massinger. det var jag, sara, nina, daniella, pontus, johan, jimmy, erik, anton, fillipe, massinger, johanna och en himla massa fler. det var bastu och bad. det var tatueringsprat och skillnaden mellan asyrer och syrianer. det var vin, shot och en himla massa öl. det var fulla brudar och vältränade killar. det var johans rosa mössa och saras borttappade kamera. det var tyska skyltar och fulla grannar. det var RÖÖÖÖÖÖJ i baren. det var djupa diskussioner i bastun om lejonkungen, mord och defineringen av hora och player. det var chill och film hemma hos Jimmy. det var johans ben över och en snarkande anton. det var jag och ida i bädsoffan kl 06.00 på morgonen. det var mamma som väckte mig 3 timmar senare. det var jag som (dumt nog) körde hem. (men det gick bra!) Det var oerhört kul och det är jag som ville festa med dom igen. Det var fredag vi sa va? ;D TACK för en supertrevlig kväll! "men Heeeeeeeey!"

bilder kommer. ska bara sno Sara's minneskort först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0