onsdag 16.26

sådär, då var det bara några minuter kvar av denna dags arbetstimmar. Dock kommer det inte ta slut att behöva göras saker. När klockan slår 16.30 ska jag springa ut till bilen (mamma får vänta på att pappa ska hämta henne) och sätta fart mot MAXI. Inhandla studentpresenter och studentnallar att hänga runt tjejernas halsar imorgon när dom springer ut ifrån respektive skola. Ser riktigt fram emot att se Jonna, Ida, och Sara står där gråtandes och leendes medans dom sjunger studentsången. Tror jag själv kommer fälla en liten tår. Iallafall, tillbaka till idag. Skynda hem ifrån MAXI, ringa Micke, möta honom hemma för att fixa med ytterligare en studentpresent och sedan åka upp till träningen. Uppvisning i Söderköping på lördag. Oj, det händer mycket just nu. Fest på fredag för Emma som fyller 20. Hon ska väl också få en present men det får jag fixa på fredag eftermidddag. Jag hinner inte nu. suck. Är det bara jag som känner att man tillochmed märker i bloggen hur hetsad jag är över att ha börjat jobba? Usch, lugna ner dig Malin!

nu ska jag hem. HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Ludvig

Sörping?? Där ser man... =D

2009-06-11 @ 17:55:27
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0