som om Librosa aldrig varit ifrån varann

jonna - kolla! En solstol!
vicky - en stolsol?
jonna - oh! hink och spade!
vicky - spade och hink?
jonna - lägg av!

jag - oh nej. Ankor.
jonna - akta. anka.
jag - jag tycker verkligen inte om ankor
vicky - akta. anka.
jag - lägg av!

jonna - älskling, vi hoppar.
henke - du kan hoppa.
jonna - men jag vågar inte hoppa. men vi kan hoppa tillsammans.
jag hoppar fan inte själv. så hoppa du först så tar du emot mig sen.
För jag vågar inte. Så jag tänkte .. om du redan är där ...

jag - kan du skicka ett sms från min mobil?
jonna - jag är blöt om fingrarna
jag - MEN DU KAN JÄVLA TORKA DINA FÖRBANNADE KÖTTBULLEFINGRAR!?
*tystnad*
*alla skrattar sig fördärvade*

radion - oh lucky lucky. I do it like a truck!
jag & vicky - oh lycklig lycklig. Jag gör det som en lastbil!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

HAHAHA, alla är konstant emot mig med sina LÄGG AV!

Jag ringer dig på lunchen så kan vi babbla lite då :D

2009-06-29 @ 11:21:31
URL: http://virrvurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0